Wednesday, March 9, 2011

In case you've been living under a rock..

Here are some things going on in the world.

-The Latest in Libya

-New Irish Leader

-Recovered Booty

Now go read at least one of these links, get edumacated and know what's happening on this big blue ball.

And if you don't have time for that then check out this awesome cheat sheet.

Have a great Wednesday!

35 comments:

  1. Didn't know about the new Irish guy. Thanks for the info.

    ReplyDelete
  2. Gadaffi's sunglasses are the best haha.

    ReplyDelete
  3. seems i have, the irish leader news are ... new to me

    ReplyDelete
  4. That cheat sheet sire is pretty cool.

    ReplyDelete
  5. I heard Gadaffi's face fell off late this afternoon - any links?

    ReplyDelete
  6. There is some wierd shit going on in Libya.

    ReplyDelete
  7. Seems like I've been living at least on a rock, except for the booty thing (I don't really care for it). Now is it just me, or is everyone worried about the possibility of yet another muslim fundamentalist states in just a few years (yep, the northern Africa thingy)?

    ReplyDelete
  8. That cheat sheet is awesome!

    ReplyDelete
  9. I can only imagine the shit that would go down if the US waltzed into Libya spreading democracy.

    ReplyDelete
  10. ya learn something new everyday!

    ReplyDelete
  11. thanks! i was unaware of the new Irish leader in parlament!

    ReplyDelete
  12. Wish I have a daily cheat sheet sent to my mailbox.

    ReplyDelete
  13. Such a nightmare in the middle east

    ReplyDelete
  14. Cool, hadn't heard about that French robbery

    ReplyDelete
  15. hahaa great update & the new irish leader is awesome! hahah

    ReplyDelete
  16. I didn't even hear about the new Irish leader!

    ReplyDelete
  17. I hadn't read about that booty yet. Going to now!

    ReplyDelete
  18. This cheat sheet website is cool.

    ReplyDelete
  19. Better than any other news site!

    ReplyDelete
  20. Wow, now its thursday already

    ReplyDelete
  21. I'm already edumacated on libya as it's on TV 24/7. Well atleast in the U.K it is anyway.

    ReplyDelete
  22. Most of the news here in the U.S is crap or misleading/biased

    ReplyDelete
  23. Not the booty I was hoping for...

    ReplyDelete
  24. Guess i've been living under a rock...

    ReplyDelete
  25. I know a fair amount of what's going on in Libya; it's on the news the whole tie right now (UK).

    ReplyDelete
  26. Lybia situation is getting worse... I can't believe it :/

    ReplyDelete
  27. Wow, I feel so much smarter after reading all those links.

    ReplyDelete
  28. I wish I knew far less newsworthy information than I do.

    ReplyDelete
  29. The gold was discovered in the sewage of my patron saint?!

    ReplyDelete
  30. did you hear about the quake in japan?

    ReplyDelete